Administrativ medarbejder med flair for økonomi til Jobcenter og Ydelse

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Da en af vores dygtige kollegaer har valgt at gå på pension, søger vi en ny administrativ medarbejder til staben i Jobcenter og Ydelse i Egedal Kommune. 
Hovedopgaven er regningsbetaling, udbetaling af fleksjobrefusioner, telefonpasning og postfordeling.

I staben varetager vi de tværgående administrative opgaver på tværs af centeret i samarbejde med vores øvrige kollegaer i Jobcenter og Ydelse. Gruppen består af 3 medarbejdere, og er en del af Ydelses- og Stabsafdelingen med omkring 20 ansatte.

Dine opgaver omfatter blandt andet:

  • Beregning og udbetaling af fleksjobrefusioner i SKS
  • Telefonpasning af omstillingen i Jobcenter og Ydelse
  • Regningsbetaling i KMD Opus
  • Postfordeling fra fællespostkasser
  • Behandling af aktindsigter
  • Ad-hoc administrative opgaver

Den rette kandidat til stillingen:

  • Har flair for tal
  • Kan læse en lønseddel og en faktura
  • Er serviceminded og kan yde en god borgerservice over telefonen
  • Kan strukturere en hverdag med mange forskellige opgaver
  • Har en relevant administrativ uddannelse
  • Har flair for IT og kendskab til relevante IT-systemer, eksempelvis KMD OPUS og Acadre
  • Er god til at formulere sig mundtligt og skriftligt
  • Kan lide at samarbejde med kollegaer internt i centeret og på tværs af hele kommunen

Vi kan tilbyde:                  

  • Et spændende job med stor selvstændighed i arbejdet
  • Fagligt dygtige og engagerede kolleger og et velfungerende team
  • Du vil få den fornødne oplæring og sparring, så du kan varetage opgaven
  • 37 timers ansættelse med flekstidsordning
  • Frugtordning, kantineordning og adgang til motionsfaciliteter i sundhedscentret
  • Et Rådhus beliggende lige ved Egedal Station, ca. 35 min fra Københavns Hovedbanegård med S-tog
  • Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter reglerne om "Ny Løn"
  • Arbejdspladsen er røgfri

Ansøgningsfrist den 14. april 2023. 
Vi afholder ansættelsessamtaler til stillingen torsdag den 18. april 2024 på Egedal Rådhus, Dronning Dagmars Vej 200, 3650 Ølstykke.

Yderligere oplysninger om stillingen kan indhentes hos Afdelingsleder Lars-Michael Rasmussen på tlf. 7259 7178 eller Iben Madsen på 7259 71 37.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=470a61fb)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Egedal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Egedal Kommune, Dronning Dagmars Vej, 3650 Ølstykke

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6020707

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet