Administrativ medarbejder til Kultur- og Fritidsområdet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at arbejde med kultur- og idrætsliv? Så har vi et spændende og sjældent udbudt job, hvor du dagligt er i dialog med foreningslivet og løser administrative opgaver i en fremsynet og voksende kommune. Opgaverne er især administration af fx lokalebookinger og tilskud samt kommunikation med kommunens mange foreninger – særlig spejder- og idrætsforeninger. Synliggørelse af tilbud på især idræts- og fritidsområdet vil også være en del af hverdagen. Mange opgaver løses digitalt, så du skal trives med digitalisering og fagsystemer som fx KMD Booking, samt være fortrolig med sociale medier.   

Vi har et godt samarbejde med foreningslivet, og vi har en politisk vedtaget handleplan for styrket samarbejde med kultur-, fritids- og idrætsområdet, som vi udfolder nu. Planen har fokus på fysiske rammer og en fortsat god og imødekommende kommunikation, og du vil være med til at hjælpe de mange frivillige i foreningerne videre i det daglige. Der kan være mødeaktivitet efter normal arbejdstid. 

Egedal Kommune vægter det fleksible arbejdsliv, og vi søger altid at skabe en hverdag, hvor der er god balance mellem arbejde og fritid. Kommunens ambition er at skabe "Verdens bedste hverdag" for både borgere og medarbejdere. Vores afdeling arbejder på tværs af alle centre i kommunen, og vi fokuserer på at styrke velfærd og livskvalitet for borgerne. Arbejdssted er Egedal Rådhus, et flot rådhus i nærhed til S-tog. 

Du vil blive del af et livligt team, der arbejder med både udvikling og administration inden for området og som vægter god stemning og humor i hverdagen. Kultur og Fritid er en administrativ enhed, der også inkluderer kommunens biblioteker, musik- og kulturskole, idrætsområdet, lokalarkiver og kulturhuse, som vi arbejder tæt sammen med. Der er politisk fokus på vores område og mange spændende initiativer og samarbejder i gang. Læs mere på: https://www.egedalkommune.dk/borger/idraet-kultur-og-fritid/

Du skal gerne have: 

  • Erfaring med forenings- og folkeoplysningsområdet. 
  • Erfaring med digitale systemer og sociale medier.
  • Interesse for kultur- og idrætsområdet.
  • Gode kommunikative evner, skriftligt og mundtligt – herunder at være imødekommende, serviceminded og udadvendt. 
  • Nysgerrighed og en struktureret tilgang til opgaverne. 
     

Dine opgaver vil være: 

  • Administration af tilskud. 
  • Booking for foreningslivet i kommunens mange lokaler, sale, haller mv. 
  • Godkendelse af foreninger.
  • Kommunikation på sociale medier af området, især idrætten. 
  • Daglig kontakt, vejledning og hjælp til foreninger og aftenskoler og deres repræsentanter. 
  • Hjælpe med udvikling af folkeoplysningsområdet.
  • Hjælpe med planlægning og afvikling af foreningsmøder, events mv. 
  • Løbende opdatering af vores foreningsportal, KMD Booking. 

Du er uddannet assistent, kommunom eller bachelor i offentlig administration fra Professionshøjskolen. 

Løn 
Løn i forhold til HK-overenskomst

Ansøgning
Ansøgningsfrist er tirsdag den 5. december. 
1. samtale den 7. december, evt. 2. samtale den 11. december. Ansættelse pr. 1. februar 2024. 

Mere at vide om stillingen
Kontakt Peter Høybye, leder af Kultur og Fritid på mobil 7259 7235. Mail:  peter.hoybye@egekom.dk 
 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=7ce01683)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Egedal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Egedal Kommune - By, kultur og fritid, Dronning Dagmars Vej, 3650 Ølstykke

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5946762

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet