BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Falder det dig naturligt at have overblik og struktur i en travl hverdag? Motiveres du af en alsidig rolle?
Vi har brug for dig, der er en dygtig og erfaren administrativ medarbejder, der motiveres af at løse mange forskelligartede opgaver, herunder økonomiopgaver og bistå vores uddannelsesteam på social - og sundhedsområdet, hvor der er elevadministration for ca. 70 elever årligt.
Om dig
Du får en bred kontaktflade, og det er derfor vigtigt, at du er venlig, imødekommende og god til at tale med mange forskellige mennesker.
Det er vigtigt, at du arbejder systematisk og selvstændigt, og du skal være rutineret bruger af IT-værktøjer, herunder Office-pakken. Du skal have erfaring med diverse økonomiopgaver og derfor være særlig god til Excel. Du skal trives med at have travlt og skarpe deadlines.
Opgaverne vil variere, men vil fx være
- Budgetopfølgning på uddannelsesbudget
- Indkaldelse til elev ansættelsessamtaler
- Opdatere uddannelsesplaner i Excel
- Modtage elevernes sygemeldinger
- Sørge for IT koder, ID kort osv.
- Indhente refusion for elever
- Afregning af kørsel til diverse formål som fx læge/speciallæge, Movia m.m.
- Afregning, opkrævning af diverse private leverandører
- Referent ved diverse møder
Du har en relevant faglig uddannelse - fx kommunom eller bachelor i offentlig administration og har erfaring i at løse lignende opgaver fra andre kommunale organisationer.
Hvem er vi
Du bliver tilknyttet staben i Sundhed og Omsorg, hvor 17 medarbejdere arbejder med forskellige opgaver inden for ledelse, administration, økonomi, IT, uddannelse af sundhedspersonale og forskellige større som mindre konsulentopgaver. Vi har en uformel og kollegial atmosfære, og du kan se frem til at arbejde tæt sammen med gode og engagerede kolleger, som også kan give sparring på opgaver. Du refererer til Sundheds- og Omsorgschefen, men har i det daglige en faglig koordinator tæt på . Vi arbejder i flotte lyse lokaler på Rådhuset, som ligger tæt ved Egedal Station. Der er kantine på rådhuset og træningsfaciliteter i Sundhedscenteret, som ligger i tilknytning til rådhuset. Du har også mulighed for i samarbejde med kolleger og ledelsen at aftale fleksible arbejdstider, så det giver god mening for dig, og de arbejdsopgaver, du har.
Egedal Kommune er den kommune i Danmark, der får den relativt største tilvækst af ældre borgere de kommende år. Det betyder blandt andet, at vi løbende skal arbejde med at tilpasse aktiviteter til det stigende antal opgaver en øget ældre befolkning giver.
Egedal Kommunes vision er "Hverdag i fællesskab og bevægelse", og hverdagen er et afgørende pejlemærke for kommunens aktiviteter. Egedal Kommune vil nemlig være verdensmester i hverdag.
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er til besættelse hurtigst muligt og senest 1. februar 2024. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Lønnen forhandles i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist
Fredag d. 8. december 2023.
Ansættelsessamtaler
Samtaler afholdes fredag d. 15. december 2023
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=3d8b3a5a)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Egedal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Egedal Kommune - Administrationen, Dronning Dagmars Vej, 3650 Ølstykke
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5946020