BUTIKSCHEF - HARALD NYBORG, ØLSTYKKE

Profilbillede
dato

- med reference til Distriktschefen

Til Markedsledende & Landsdækkende butikskæde i stærk vækst

Harald Nyborg A/S

Valdemarsvej 7

DK-3650 Ølstykke

Virksomheden

Harald Nyborg A/S blev grundlagt i 1904 og har hovedkontor i Odense.

Virksomheden er en landsdækkende butikskæde med et sortiment, der henvender sig til gør-det-selv folket.

Virksomheden har i dag ca. 1.800 medarbejdere med i dag 56 butikker (flere er på vej) og en årlig omsætning på ca. DKK 2,9 mia. og en koncernomsætning på over DKK. 9 mia.

Virksomheden går ind for frihed under ansvar, og forsøger at skabe en munter hverdag med mulighed for udvikling for den enkelte, og arbejder i et uformelt miljø med højt til loftet.

Der er et stærkt fællesskab i Harald Nyborg (HN), hvorfor det hævdes, at det er en af Danmarks bedste arbejdspladser.

Har man en drøm om at arbejde i en butik, hvor fællesskab og samarbejde kommer i første række? Så lad drømmen gå i opfyldelse ved at blive Butikschef (BC) i HN i Ølstykke.

HN har fællesskabet og samarbejdet i centrum, da de tror på, at en god dynamik skaber det bedste grundlag for en god kundeoplevelse.

I Ølstykke er der i dag ca. 35 ansatte, hvoraf 8 er fuldtidsansatte.

Kollegaservice og kundeservice går hånd-i-hånd, og de vil derfor yde deres bedste for, at den nye BC føler sig velkommen og bliver en del af holdet.

Da HN har en ambition om at skabe de kommende ”stjerner”, indeholder denne stilling også en mulighed for at blive godt klædt på til den næste udfordring i fremtiden.

Stillingen

Stillingen refererer til Distriktschefen. Der er tale om en stilling med en arbejdstid udover 37 timer pr. uge, da der vil være aften- og weekendarbejde med jævne mellemrum - typisk hver 4. weekend.

Butikschefen bliver en del af et ungt stærkt team med flere års erfaring i HN, hvor man selvsagt vil komme til at spille den ledende rolle i teamet.

Opgaven

Hovedopgaverne vil være:

  • Ansvarlig for butikkens daglige drift.
  • Ledelse af butikkens ledergruppe, med faste lukkevagter.
  • Ledelsesansvar for alle butikkens ansatte.
  • Motivering og udvikling af medarbejderne.
  • Tage ansvar – ansvarlig for egen læring/sparring – være opsøgende og proaktiv ved udfordringer.
  • Selvstændigt strukturere, planlægge og eksekvere på opgaver, samt de udfordringer der måtte komme.
  • Skal kunne følge kædedrift og deadlines.
  • Analysere og følge op på nøgletal og bruge dem aktivt til at nå butikkens mål. Herunder omsætte KPI’er til håndgribelige mål og fokusområder.
  • Tage del i den daglige drift af butikken, fx varebestilling og -opfyldning.
  • Implementere, analysere og optimere Harald Nyborgs butikskoncepter.
  • Fastholdelse og udvikling af medarbejderne individuelt såvel som et team.
  • Sammen med dine dygtige medarbejdere sørger du for, at kunden kommer igen.

Den nye BC skal vide, at man i en butik kan blive afbrudt, og arbejdsopgaverne kan ændre sig i løbet af dagen.

Succeskriterierne

  • Den nye Butikschef skal opfattes som en kompetent Leder for de ansatte.
  • Kompetent sparringspartner for Distriktschefen.
  • Butikschefen skal opfattes som en tillidsfuld og troværdig samarbejdspartner med dyb faglig viden indenfor butiksdrift.

Kandidaten

Den ideelle kandidat kommer fra en lignende stilling fra en detail- eller handelsvirksomhed, hvor der er fokus på dels at yde service og dels på kundens behov.

Desuden forventer vi, at den nye Butikschef:

  • Har ledelseserfaring og god til at samarbejde.
  • Kan arbejde selvstændigt og tage ansvar.
  • Resultatorienteret, handlekraftig og ambitiøs.
  • Serviceminded, har situationsfornemmelse, sans for god kundebetjening og kan skabe rammerne for gode indkøbsoplevelser.
  • Engageret passioneret ejerskab – devisen ”Min egen virksomhed” og går foran som det gode eksempel.
  • Omstillingsparat og prioriterer opgaverne – hvad der er vigtigst her og nu.
  • Positiv indstilling til nye udfordringer, til kunderne og til kollegerne.
  • Godt humør og generel positiv indstilling.

Desuden:

  • Motiveret for at dygtiggøre sig, og lyst til at gøre det bedste for at skabe et godt resultat.
  • Skal få andre til at føle sig godt tilpas i sit selskab, da det er starten på god kollega- og kundeservice.
  • Kender til vigtigheden af at være omgivet af gode medarbejdere - både socialt og fagligt.
  • Ønsker at hjælpe og støtte sine medarbejdere, samt skabe god energi.
  • Nyder at have direkte kundekontakt og formår at skabe tillid og forstå kunden.
  • Brænder for at give kunden en troværdig og god oplevelse.

Virksomheden tilbyder

En spændende og afvekslende hverdag med fuld fart på samt mulighed for gode og fleksible arbejdsforhold, personalegoder, efteruddannelse etc.

Uddannelse

En forretningsmæssig baggrund med kendskab til detailhandlen vil blive vægtet højt, gerne kombineret med en håndværksmæssig baggrund.

Sprog

Dansk - ubesværet.

Gagepakken

Løn efter kvalifikationer, fritvalgskonto, telefon, pensionsordning, diverse forsikringer herunder sundhedsforsikring og personalerabat.

Tiltrædelse

Snarest muligt.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Egedal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

TARGET Headhunting ApS, Forskerparken, 5230 Odense M

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-06-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6028015

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet