BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for den faglige indsats i det psykosociale rehabiliteringsarbejde, hvor du skal turde sætte dig selv personligt og fagligt i spil – så er du måske vores kommende kollega.
De socialpsykiatriske boligfællesskaber er opført i henhold til Lov om Almene Boliger § 105/ § 85, og rummer i alt 24 boliger på tre forskellige matrikler, som kommunen har anvisningsret til. Aktuelt er der ledig stilling i Bakkehuset i Veksø. Her er 8 lejligheder beliggende i et boligfællesskab.
Målgruppen er voksne med psykosociale problemstillinger, der har vanskeligt ved at klare sig selv i egen bolig. Indsatsen ydes i henhold til Lov om Social Service § 85, samt varierer i omfang og indhold afhængig af beboernes individuelle behov.
I vores arbejde er borgeren i centrum. Vi vægter faglighed, værdighed og engagement, så boligfællesskabet er et godt sted at bo og arbejde. Der arbejdes systematisk med dokumentation i forhold til den individuelle plan for borgeren.
Medarbejdergruppen er tværfagligt sammensat af sundhedsfaglige og socialfaglige medarbejdere, med en bred vifte af faglige og personlige kompetencer, som alle er optaget af at udvikle og styrke indsatserne til gavn for borgerne. Det gode samarbejde for både beboere og medarbejdergruppens trivsel, vægtes højt. Gruppen består af i alt 13 medarbejdere og en konstitueret teamleder.
Boligfællesskabet kan tilbyde:
- Mulighed for indflydelse og medinddragelse i det udviklingsarbejde der foregår ifm. hverdagen i boligfællesskabet
- Tværfagligt samarbejde og sparring med engagerede kollegaer
- Et godt arbejdsmiljø, hvor mangfoldighed, faglighed og sparring vægtes højt
- En fremtidsorienteret arbejdsplads i udvikling
- Mulighed for faglig udvikling
- Ekstern supervision og prioritering af intern faglig sparring
Vi forventer, at du:
- Har relevant socialfaglig uddannelse/efteruddannelse med høj faglighed, samt mod og lyst til at arbejde med udvikling
- Kan arbejde selvstændigt på en måde, hvor du opsøger opgaverne, tager ansvar og initiativ med et blik for både den enkelte beboer og boligfællesskabet som helhed
- Aktivt søger og bidrager til et godt og tæt samarbejde med dine kollegaer og samarbejdspartnere internt og eksternt, så I sammen lykkes med at skabe den bedste hverdag for beboerne
- Er optaget af at arbejde helhedsorienteret med borgenes recoveryproces gennem en psykosocial rehabiliterende tilgang
- Har gode kommunikationsevner både skriftligt og mundtligt. Har kendskab til IT på brugerniveau.
- Er aktiv i at skabe og udvikle et godt arbejdsmiljø og godt kollegaskab med fokus på gensidig respekt
- Er mødestabil
Løn og ansættelse
Stillingen er på 37 timer med dag-, aften- og weekend arbejde. Arbejdstiden ligger mellem klokken 8 og 16, dog med undtagelse af 1 aftenvagt om ugen, samt aktuelt arbejde hver 5. weekend. Organisationen ser lige nu ind i en spændende fremtid, hvor flere forandringer er på vej, som skaber en masse muligheder for, at få indflydelse på tilrettelæggelsen af arbejdet.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Ved ansættelse i Egedal Kommune vil der blive indhentet straffeattest.
Egedal Kommune er en røgfri arbejdsplads.
Tiltrædelse snarest muligt eller per 01.03.2024.
Yderligere oplysninger
Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte teamleder Nicklas Pedersen på tlf. 7259 6461.
Ansøgningsfrist
Kan du genkende dig selv i ovenstående, så send din ansøgning, CV samt relevante uddannelsespapirer til os senest den 22.01.2024.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 25.01.2024.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=f424fae6)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Egedal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Egedal Kommune - Social og handicap, Dronning Dagmars Vej, 3650 Ølstykke
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5968254