BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du klar til at sætte dit præg på den digitale fremtid og blive en del af et miljø, hvor teknologi og menneskelig indsigt skaber varig forandring? Vi søger en skarp profil, der ikke bare forstår vigtigheden af præcis datahåndtering, men som også har et brændende ønske om at gøre en forskel inden for social- og handicapområdet. Din rolle vil være afgørende for, at vi kan levere data til Danmarks Statistik, udarbejde ledelsesinformation og sikre stærk support til vores superbrugere gennem effektiv mødefacilitering. Kort sagt - hos os får du et bredt ansvarsområde, med afvekslende opgaver og gode kolleger med forskellige fagligheder.
Mangfoldige og meningsfulde opgaver
Du får en bred berøringsflade i afdelingen og skal have lyst til at indgå i tæt samarbejde med de forskellige fagområder. På tværs af organisationen nyder vi godt af at sparre med hinanden på tværs af opgaver og du vil indgå i et netværk af IT-koordinatorer. Vi har et godt og tæt samarbejde med den centrale digitaliseringsenhed, der er med til at sikre den bedst mulige implementering af løsninger.
Social- og handicapområdet dækker det meste af det specialiserede socialområde, der giver hjælp til børn, unge og deres familie med særlige behov, samt botilbud til handicappede og sindslidende. Centeret er organiseret i en børne- og voksenafdeling på tværs af myndighed og udfører. Vi er i alt ca. 350 medarbejdere. Vi har et tæt og praksisudviklende samarbejde mellem afdelingerne, der sikrer, at vi udvikler de tilbud, som borgerne har brug for.
Som Digitaliseringsagent indgår du i både små og store projekter og driftsopgaver alt efter dine kompetencer og interesseområder. Dine ansvarsområder vil bl.a. være
emner som it-arkitektur, it-sikkerhed, brugerstyring og sammenhæng mellem systemer og ledelsesinformation. Derudover fylder anvendelse af nye teknologier, automatisering, facilitering og kommunikation meget i hverdagen.
Du vil have til opgave at dokumentere logning, arkivering af data, beredskabsplaner, risikoanalyser og databehandleraftaler op mod vores to fagsystemer DUBU og CURA. Det er derfor en fordel, hvis du har indsigt i konfigurering af fagsystemer, men du kan også komme langt med lyst og vilje til at sætte dig ind i det.
Kan du forvandle teknisk know-how til praktiske løsninger?
Hvis du kan se dig selv i nedenstående, så er det lige netop dig, der er vores kommende kollega:
- Du har en helhedsorienteret tilgang til opgaveløsningen
- Du er en god sparringspartner som har lyst til både at lære nyt og lære fra dig
- Du er udviklingsorienteret og skaber resultater på tværs af leverandører, ledelse og resten af organisationen
- Duer en god kollega og samarbejdspartner, der kan tale med om tekniske løsninger, og oversætte teknik til et sprog, som vores brugere kan forstå
- Du er løsningsorienteret, teknisk funderet og kan planlægge og eksekvere projekter
Vi former fremtiden – vil du være med?
Vi lægger vægt på, at digitalisering skaber værdi for borgerne og den øvrige organisation, således at data er et værktøj, vi anvender aktivt og velfærdsteknologi, robotter og digitale selvbetjeningsløsninger løbende bliver udviklet og vi bruger ressourcerne effektivt og målrettet, så det er med til at skabe synlige resultater.
Den primære IT-drift varetages af vores forsyningsselskab "IT-Forsyningen", som ejes af fire kommuner i fællesskab. Dog håndterer vi også drifts- og supportopgaver i afdelingen.
Et berigende og udviklende arbejdsmiljø
Hos os vil du blive en del af en velfungerende afdeling, hvor dygtige og engagerede kollegaer skaber en positiv og indbydende atmosfære. Vi værdsætter det sjove og sociale aspekt ved arbejdet og lægger stor vægt på at passe på hinanden. Det er en arbejdsplads, der giver dig rig mulighed for at vokse, både personligt og professionelt, inden for et stærkt og støttende fællesskab.
Vores arbejdsmiljø er uformelt og fokuseret på trivsel, hvilket skaber et fundament for både faglig og personlig udvikling. Her bliver du en del af et miljø, hvor læring og udvikling er en naturlig del af hverdagen.
Desuden vil du få muligheden for at arbejde med spændende og udfordrende opgaver inden for offentlig IT og digitalisering, hvor du kan anvende og udvide dine færdigheder og bidrage til vigtige projekter. Denne rolle giver dig en unik chance for at være med i frontlinjen af den teknologiske udvikling og gøre en reel forskel i samfundet.
Lyder det som noget for dig?
Ansøgningsfristen er den 11. januar 2024 kl. 12.00.
Vi forventer at afholde de første samtaler den 23. januar 2024. Evt. anden samtalerunde afholdes den 29. januar 2024.
Tiltrædelse er 1. marts 2024, eller efter aftale.
Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse sker efter gældende overenskomst med den relevante faglige organisation med mulighed for tillæg efter dine kvalifikationer og kompetencer. Stillingen er en fastansættelse på fuld tid.
Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte Centerchef Tine Vesterby Sørensen på telefon 7259 6597; mail: tine.vesterby.sorensen@egekom.dk eller teamleder for administrationen Kristina Fredberg på telefon 7259 6505; mail: kristina.fredberg@egekom.dk
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=a52713ee)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Egedal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Egedal Kommune - Social og handicap, Dronning Dagmars Vej, 3650 Ølstykke
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5962640