BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
På Egedal Rådhus søger vi en serviceminded og energisk medarbejder til vores effektive Rådhusbetjentteam.
Rådhusbetjentene er kommunens ansigt udadtil og har samarbejdsflader med alle dele af kommunens organisation, samt vores politikere og borgere, hvorfor der altid bæres uniform og et smil.
Rådhusbetjentene drifter og servicerer Egedal Rådhus og Sundhedscenter og varetager en bred opgaveportefølje. Det er teamets vision at skabe den bedst mulige oplevelse for husets brugere – hver gang!
Vi tager ansvar og ejerskab for husets fremtræden og den gode service med et glimt i øjet, selv når det går rigtig stærkt, er nøgleord for alle i teamet.
Rådhusbetjentteamet er placeret under afdelingen Bygningsdrift og Rådhusservice i Ejendom og byggeri og refererer direkte og ledelse nært til teamets teamleder, som varetager den daglige ledelse.
Der må forventes aften og weekendarbejde og det er vigtigt at du er fleksibelt indstillet ift. arbejdstider samt indstillet på et højt arbejdstempo og mange skridt i hverdagen. Planlægning af aften og weekendarbejde sker som udgangspunkt altid i god tid og i fællesskab i teamet.
Herunder en kort beskrivelse af nogle af de mange ting du skal hjælpe til med i vores hverdag
- Sikkerhedsvagt på rådhuset i den almindelige arbejdstid
- Praktisk ansvar for optimal afvikling af byrådsmøder både fysisk og digitalt
- Praktisk arbejde og kørsler ifm. post og værnemidler samt diverse ad hoc-opgaver til valghandlinger.
- Koordinering af bookinger samt teknisk assistance ifm. møder, arrangementer f.eks. vielser, koncerter, messer, prisuddelinger, ceremonier m.v. herunder adgangsforhold samt flytning af skillevægge, opstilling af borde og stole, klargøring og test af teknisk udstyr, instruktion i brandsikkerhed m.v.
- Postscanning og fordeling
- Flytninger rundt om i huset
- Affaldshåndtering
- Varemodtagelse
- Flagning
- Drift af særlige IKT-platforme som b.la. Dalux og AV-udstyr (bl.a. Kommune TV Streaming, AVC-kontrol via Creston)
- Tilsyn og vedligehold af inventar samt klargøring af mødelokaler
- Ansvarlig for husets fremtræden, inde som ude
- Brug af IT-systemer til bl.a. opgavestyring og dokumentation samt dagligt brug af office pakken.
- Dagligt tilsyn med ABA-anlæg
- Viceværtsopgaver og øvrige ad-hoc opgaver
- Supplerende CTS-styring
Dig og dine kompetencer
- Du har god teknisk snilde og flair samt er nysgerrig på det du ikke har stiftet bekendtskab med før.
- Ved hvad det er at give god service – hver gang.
- Positiv, serviceminded og smilende af natur
- Energisk, teamplayer og struktureret af natur
- Gerne grundlæggende vagtuddannelse men ikke et krav (efteruddannelse tilbydes)
- Politisk tæft – erfaring fra arbejde i det offentlige vil være en fordel
- Du kan holde hovedet koldt og fungerer godt i pressede situationer
- Fleksibel, omstillingsparat og mødestabil
- Du er i så fysisk god form at du kan håndtere et væsentligt omfang af opstillinger, løft, tungt arbejde o.l.
- Evner at reflektere over og udvikle egen praksis og egne kompetencer
- Straffeattest skal kunne fremvises
- Alm. kørekort kategori B påkræves
- Gerne gaffeltruck A certifikat men ikke et krav (efteruddannelse tilbydes)
Vi tilbyder
- Muligheden for at være med til at skabe de bedst mulige rammer for kommunens borgere, medarbejdere og brugere af Egedal Rådhus og Sundhedscenter
- Mulighed for at blive en del af et stærkt og ambitiøst team, som har vundet Borgmesterens fortjenstpris flere gange
- Et udfordrende job med rig mulighed for selv at præge din hverdag, tage ansvar og udvikle dig
- En spændende og levende arbejdsplads med gode kollegaer, dejlige borgere og en ambitiøs topledelse
- Mulighed for at løse mangeartede opgaver
- Mulighed for relevant kompetenceudvikling
Løn og ansættelsesvilkår
Lønnen fastsættes efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation i henhold til gældende overenskomst (OK 41.01 for Teknisk service)
Vi kører løbende ansættelsessamtaler, så send heller din ansøgning i dag, end i morgen.
Ansættelse hurtigst muligt efter nærmere aftale.
Egedal Kommune er en røgfri arbejdsplads.
Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Teamleder Jesper Hansen på telefon 72597019 eller via mail jesper.hansen@egekom.dk
Ansøgningsfrist m.v.
Til og med søndag den 24. september 2023
Ansættelsessamtaler forventes afholdt på Egedal Rådhus.
Relevante uddannelsespapirer/beviser, udtalelser m.v. bedes vedhæftet ansøgningen.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=80de0525)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Egedal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Egedal Kommune - Ejendomme og byggeri, Dronning Dagmars Vej, 3650 Ølstykke
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=80de0525&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5903153