Egedal Kommune søger afdelingsleder til Ejendomsjura og Administration

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Du har muligheden for at træde ind i et lederjob, hvor du kan være med til at forme fremtiden for Egedal Kommunes ejendomme. Det er et udfordrende og spændende job i en vækstkommune, hvor dit lederskab virkelig kan gøre en forskel.  

Egedal Kommune er mere end blot en samling af bygninger og mennesker. Vi er et fællesskab med en klar vision om at tænke helhedsorienteret og tværgående.  

Det får du 
Du vil træde ind på en arbejdsplads og ind i en ledergruppe, der har viljen til at arbejde sammen på tværs af afdelinger og fagligheder. Vi er gode til at sparre med hinanden og hjælpe, hvis der er brug for det. Vi har et godt arbejdsmiljø, der er præget af uhøjtidelig professionalisme. 

Vi kan tilbyde dig: 

  • et arbejde med mening og udviklingspotentiale, såvel fagligt som personligt, 
  • et arbejde med stærkt samarbejde på tværs af fagligheder og opgaveområder,  
  • et fagligt bredt kvalificeret og uhøjtideligt miljø med engagerede medarbejdere og lederkollegaer.  
  • Vi værdsætter en god work-life balance, og derfor tilbyder vi fleksible arbejdstider, da vi forstår, at livet handler om mere end bare arbejde  

Hvem er vi? 
Ejendomsjura og administration er en afdeling i området Ejendom og Byggeri, som varetager drift og administration af kommunens ejendomme, køb og salg af ejendom og byggeri. Afdelingen består af 4 områder; Ejendomsjura, risikostyring, rengøring og forsikring/administration. Afdelingen og dens områder indgår i et nært samarbejde med centrets øvrige to områder; Byg og Energi samt Drift og Service.  

Afdelingen løser følgende opgaver: 

  • køb og salg af ejendomme 
  • intern juridisk rådgivning i forbindelse med opstart og gennemførelse af byggeprojekter 
  • kvalitetssikring af udbud og kontrakter 
  • indgå i samarbejde med projektledere, eksterne rådgivere og andre samarbejdspartnere 
  • bortforpagtning af jorde  
  • Lejeadministration 
  • Forsikringer  
  • Risikostyring og brand/beredskab 
  • Beredskabsplaner  
  • Adgang, sikkerhed og overvågning 
  • Tilsyn af almene boliger  
  • Køb og salg af kommunale ejendomme 
  • Byudviklingssalg 
  • Entreprisesager  
  • Hegnssyn 
  • Rengøring, måtteservice og vinduespolering 

Du kommer til at arbejde med 
Som afdelingsleder vil du være ansvarlig for engagerede medarbejdere, hvor opgaverne varierer fra juridisk rådgivning i ejendomsspørgsmål til administration af kommunens ejendomme.  

  • Du skal sikre, at alle procedurer overholder juridiske retningslinjer og at alle arbejder effektivt mod fælles mål. 
  • Du vil være bindeled mellem afdelingen og kommunens øvrige enheder, sikre samarbejde på tværs og drive vores projekter fremad. 

Hvem er du? 
Vi forestiller os, at du har kendskab til og har arbejdet med ejendomsjura. Men det er endnu mere vigtigt, at du besidder evnen til at lede, inspirere, og udvikle en afdeling af dygtige fagfolk.  

Dagligdagens udfordringer skal mødes med beslutsomhed, men du skal også være i stand til at løfte blikket og tænke i strategiske baner. 

  • Du har en stærk ledelsesmæssig profil samt blik for de faglige områder i afdelingen. 
  • Du er positiv, engageret og åben, og ikke mindst – er du en person med et godt humør, der kan skabe en god stemning og inspirere dine omgivelse til at samarbejde.  
  • Du kan balancere mellem praktisk håndtering og strategisk tænkning. Du har kendskab til at arbejde i en politisk ledet organisation og kan skabe resultater. 
  • Du er arbejder teamorienteret og trives med samarbejde på tværs 
  • Du kommunikerer klart, både skriftligt og mundtligt. 

Løn- og ansættelsesvilkår 
Stillingen er fuld tid. Du ansættes i henhold til gældende overenskomst med den relevante faglige organisation.  

Du får arbejdsplads på vores attraktive og moderne rådhus i kort gåafstand fra Egedal Station, hvorfra der kører S-tog hvert 10. minut i myldretiden. 

Derudover tilbyder vi god kantineordning, træningsfaciliteter og meget mere.  

Lyder det som noget for dig? 
Vi skal have din ansøgning senest den fredag den 24. november 2023, kl. 12.00  

Vedhæft CV, uddannelsespapirer og andre relevante dokumenter, når du søger.  

Vi forventer at afholde 1. samtaler den mandag den 27. og 2. samtaler torsdag den 30. november.  

Der vil være et testforløb inden den anden samtale.  

Ansættelsestidspunkt er hurtigst muligt.  

Vil du vide mere? 
Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte centerchef Erik Brown Frandsen på tlf. 7259 6932 eller din måske kommende lederkollega Teis Owens på 7259 7071 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=c4be03e7)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Egedal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Egedal Kommune - Ejendomme og byggeri, Dronning Dagmars Vej, 3650 Ølstykke

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5940685

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet