Egedal søger en energisk og idérig virksomhedskonsulent til integrationsindsatsen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en resultatorienteret virksomhedskonsulent, der har erfaring med, flair for og trives med at lave opsøgende virksomhedsrettet arbejde samt matche den enkelte borgers kompetencer til virksomhederne. Du har erfaring med virksomhedsrettet arbejde og gerne et bredt og lokalt virksomhedskendskab.

Jobcenter Egedals integrationsteam har til opgave at varetage beskæftigelses- og integrationsindsatsen for borgere omfattet af integrationsloven. Din målgruppe vil primært være nytilkomne flygtninge fra Ukraine.

Du bliver forankret i det nuværende team, hvor du skal samarbejde tæt med jobkonsulenter og mentor. Du kommer til at arbejde sammen med fagligt dygtige og engagerede kolleger, der arbejder ud fra en fælles målsætning om at understøtte borgeren til beskæftigelse eller uddannelse.

Dine arbejdsopgaver:

  • Opsøgende virksomhedskontakt 
  • Matche borgernes kompetencer med virksomhedernes behov.
  • Skaffe og etablere ordinære jobs, virksomhedspraktik og løntilskud 
  • Kontinuerlig opfølgning på etablerede indsatser 
  • Afdække og udvikle borgerens kompetencer i tæt samarbejde med rådgivere og øvrige kollegaer 
  • Administrative arbejdsopgaver såsom journalnotater, afrapporteringer, udfærdigelse af bevillinger samt anden skriftlig dokumentation med henblik på at understøtte borgerens vej ud på arbejdsmarkedet.


Din profil:

  • Kan skabe netværk og jobåbninger 
  • Har en relevant faglig baggrund, som kvalificerer dig til at matche de rette borgere til virksomhederne.
  • Har erfaring fra beskæftigelsesområdet, viden om og erfaring med det virksomhedsrettede arbejde.
  • Meget gerne erfaring med integrationsområdet
  • Deltager aktivt i at være med til at løfte i flok og at skabe resultater i afdelingen
  • Et solidt kendskab til arbejdsmarkedet, et bredt virksomhedsnetværk og har erfaring med god virksomhedsservice
  • Har kørekort og adgang til egen bil
  • Kan give og modtage kollegial sparring
  • Har kendskab til VITAS
  • Evner at arbejde i en politisk styret organisation, hvor ny lovgivning ofte stiller krav til omstillingsparathed, højt fagligt niveau, kreativitet og fleksibilitet


Derfor skal du vælge os:

  • En arbejdsplads hvor der er fokus på faglighed, samarbejde og resultater 
  • Engagerede og kompetente kolleger
  • En dagligdag, hvor humor og godt humør spiller en stor rolle.
  • Der er gode muligheder for fleksibilitet i hverdagen 


Løn og ansættelsesvilkår:

Vi arbejder som udgangspunkt mandag – onsdag fra kl. 8.00 - 15.15, torsdag fra kl. 08:00 – 18:00 og fredag fra kl. 8.00 – 13.15, men har fleksibel arbejdstid. 
Vi aflønner efter overenskomst og kvalifikationer. 
Vi indhenter referencer og straffeattest i forbindelse med ansættelsen.

Hvis du vil vide mere:

Vil du vide mere, så ring til afdelingsleder Lene Christensen på telefonnummer 7259 7131 eller virksomhedskonsulent Burcu Yilmaz på telefonnummer 7259 7109

Vi skal have din ansøgning senest d. 22. oktober 2023

Der vil blive afholdt ansættelsessamtaler torsdag d. 26. oktober 2023


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=0ea579ec)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Egedal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Egedal Kommune - Jobcenter og ydelse, Dronning Dagmars Vej, 3650 Ølstykke

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5919158

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet