Ejendomsadministrator til kommunens ejendomsadministration – genopslag

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du erfaring med ejendomsadministration? Så er du måske vores nye kollega.

Vi tilbyder lige nu en spændende og udfordrende stilling som administrator i kommunens ejendomsadministration.

Du vil blandt andet komme til at arbejde med udarbejdelse af lejekontrakter, budgetter samt drifts-og forbrugsregnskaber for kommunens ca. 350 lejemål, med særligt fokus på kommunens ældreboliger. Du vil få en central rolle i forhold til at udvikle området med fokus på digitalisering og automatisering af arbejdsprocesser.

Vi søger en kollega, der har et skarpt øje for detaljer og nyder at arbejde med mennesker.

Ejendomsadministration er placeret i afdelingen for Regnskab og Finans under det centrale økonomicenter på Frederikssund Rådhus, der ligger centralt i Frederikssund tæt ved S-togsstationen.

I afdelingen har balancen mellem arbejde og privatliv høj prioritet. Du vil blive en del af en arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø, hvor vi hjælper og respekterer hinanden.

Vi tilbyder

  • et spændende og udfordrende job i en velfungerende afdeling med dygtige og engagerede medarbejdere
  • et job med fokus på både personlig og faglig udvikling
  • ansættelse i en fleksibel organisation med høj faglighed, gode kollegaer og et godt arbejdsmiljø
  • gode muligheder for at påvirke og udvikle området.

Vi forventer, at du
  • forstår dig på tal og regnskaber
  • har en grundlæggende juridisk forståelse
  • har kendskab til ejendomsadministration og den almene boligsektor - eller har lyst til at bliver klogere på området
  • er god til it - kendskab til Unik Bolig er en fordel, men ikke et krav
  • tør prøve nye veje eller udfordre eksisterende arbejdsgange
  • er servicemindet og kan lide at have kontakt med mange forskellige typer mennesker
  • er udadvendt og bidrager til et godt socialt arbejdsmiljø.

Løn og ansættelsesforhold
Ansættelsen sker efter gældende overenskomst med aflønning efter kvalifikationer og principperne i ny løn.
Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt.

I Frederikssund Kommune har vi fleksibel arbejdstid, herunder mulighed for hjemmearbejde.

Arbejdssted er Frederikssund Rådhus, Torvet 2, 3600 Frederikssund.

Yderligere oplysninger
Eventuelle spørgsmål kan rettes til afdelingsleder i Regnskab og Finans Nicolai Abildskov Pallisborg på telefon 51 26 93 48.

Ansøgningsfrist
13. August 2023. Vi har ansættelsessamtaler i uge 33 og 34.

Tiltrædelse
1. oktober 2023 eller efter aftale.

Ansættelsesforhold
37 timer

Tiltrædelse
01. okt 2023

Kontakt
Afdelingsleder i Regnskab og Finans Nicolai Abildskov Pallisborg, telefon 51 26 93 48.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Egedal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Frederikssund Kommune, Torvet 2, 3600 Frederikssund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://portal.signatur.dk/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1481&ERId=83631

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5878160

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet