BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
I Egedal Kommune arbejder vi med kommunikation lige der, hvor mennesker lever deres liv. Vores daglige arbejde gør en forskel i mange menneskers hverdag, hvad enten det gælder kommunikation omkring affaldssortering, byplanlægning, kultur- og fritidstilbud, demokrati eller borgerdialog.
Har du lyst til at gøre en forskel i hverdagen for Egedals borgere sammen med os?
Om dig
Du er en dygtig formidler, der formår at fastholde fokus på borgeren og kommunens kerneopgaver i planlægningen af kommunikationen. Også under tidspres og i situationer, hvor målet ændrer sig undervejs. Du har erfaring med at arbejde i en politisk ledet organisation, er god til at skabe relationer og samarbejder smidigt med de mange forskellige fagligheder, som binder organisationen sammen. Vi vægter samarbejdet med fagcentrene og den øvrige organisation højt.
Vi ønsker os en kollega, der kan:
- udarbejde nyheder til hjemmeside, intranet og sociale medier.
- planlægge, udføre og rådgive om god kommunikation i forbindelse med større
- indsatser, projekter og begivenheder i kommunen.
- skrive godt og præcist – uden at gå på kompromis med den faglige substans.
- trives godt i rollerne som både kommunikationsrådgiver og producent af indhold. Og kan håndtere det, når vægtningen mellem de to roller skifter med kort varsel.
- tage ansvar og bidrage til teamet med et strategisk blik på vores brug af forskellige kommunikationskanaler.
Du har mindst 5 års erfaring. Du værdsætter at have gode relationer til dine kolleger, og du har let til grin. Du prioriterer altid det gode samarbejde, og du er løsningsorienteret og positiv.
Vi forestiller os, at du har en akademisk baggrund som f.eks. cand.comm., cand.mag. i retorik eller en anden kommunikationsfaglig uddannelse.
Om os
Du vil blive en del af et engageret hold, der sætter pris på god faglig sparring, hjælpsomhed og på at have det godt sammen i hverdagen. Kommunikationsteamet er placeret i Borgerservice og Organisation, hvor kommunens administrative funktioner er samlet.
Kommunikationsteamet er et stærkt hold bestående af en presserådgiver, tre kommunikationsrådgivere (med dig), en grafiker og en HR & kommunikationschef.
Vi tilbyder
Gode og hjælpsomme kolleger, der vil samarbejde med dig om de bedste løsninger.
Et udfordrende job med stor mulighed for at påvirke dine arbejdsopgaver.
Stor frihed i opgaveløsningen og en fleksibel tilrettelæggelse af dit arbejde, der kan sikre dig en god balance mellem dit arbejdsliv og privatliv.
Lyse omgivelser i vores moderne rådhus lige ved siden af Egedal Station (40 min. med S-tog
fra København H).
Løn og ansættelsesvilkår
Ansøgningsfristen er den 15. januar 2024, kl. 12.00.
Vi håber, at du har din første arbejdsdag hos os pr. 1. marts 2024 eller snarest derefter. Vi forventer at afholde 1. samtale den 19. januar 2024 og 2. samtale den 29. januar. Der vil være et testforløb inden 2. samtale.
Hvis du ønsker at høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte kommunikationschef Henrik Skovdal på henrik.skovdal@egekom.dk eller på mobil 20 16 69 77
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=63c3f86f)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Egedal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Egedal Kommune - Borgerservice og organisation, Dronning Dagmars Vej, 3650 Ølstykke
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5961452