Fagkoordinator for rengøringsgruppen i Egedal Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ejendom og Byggeri i Egedal Kommune søger en fagkoordinator for rengøringsgruppen med mod på udvikling og løbende kontrol.  

Har du lyst til at arbejde med rengøring og kontrol i Egedal Kommune? Trives du med en alsidig hverdag, og kan du lide at have en bred kontaktflade med blandt andre brugere og leverandører - så er du måske vores nye kollega.

I Egedal Kommune er rengøringsområdet en høj prioritet. En central del af stillingen handler om at koordinere kommunens rengøringsstrategi for kommunens bygninger sammen med både eksterne leverandører og interne brugere. Dette med henblik på at sikre, at kommunen lever op til alle forskrifter.

Du vil stå i spidsen for rengøring i bred forstand, og sikre at leveringsstandarterne er af rette kvalitet. Du vil ligeledes være bindeleddet ud til lederne på de mange lokationer i kommunen. Desuden vil du have ansvaret for at koordinere og rådgive på tværs af organisationen. 

Vi forestiller os, at gode samarbejdsevner og klar kommunikation er dine styrker, så vi sikrer den løbende drift. 

Du vil som fagkoordinator for rengøringsgruppen have stor mulighed for at præge stillingens indhold. Gruppen består foruden dig af en medarbejder, som kan indgå i faglig sparring m.m. 

Dine opgaver vil være

  • Kontrol med overholdelse af indgåede rengøringskontrakter.
  • Understøttelse af Egedal Kommunes bygge- og renoveringsprojekter.
  • Udkørende kontrol af eksterne rengøringskonsulenter på kommunens mange lokationer.
  • Indføring af ny viden via rengøringsnetværk. 
  • Driftsmøder med leverandører inden for både rengørings-, vinduespolerings-, og måtteservice. 
  • I samarbejde med kommunens jurister at gennemføre udbud af mindre kontrakter, som måtteservice og vinduespolering. 
  • Holde dig ajour med diverse rengøringsmetoder herunder NIR.
  • Være kontaktperson for kommunens skoler, daginstitutioner og fritidsforeninger inden for rengøringsspørgsmål. 
  • Planlægge, afvikle og følge op på rengøringsplanerne generelt i kommunen.
  • Være administrator på kommunens digitale værktøj Data Know How.
  • Udføre øvrige relaterede drifts- og dokumentationsopgaver i Ejendom og Byggeri indenfor rengøringsområdet.

Om dig 

  • Vi forestiller os, at du har relevant erfaring med administration af rengøringskontakter, og du har en relevant rengøringsuddannelse/-baggrund som fx serviceleder eller en akademiuddannelse som Hygiejne og Rengøringsteknik. 
  • Har du erfaring fra en lignende stilling, er det en fordel.
  • Du befinder dig godt i samtaler på flere niveauer, herunder både strategiske og uformelle samtaler.
  • Du kan arbejde selvstændigt, men er samtidig klar på at udvikle din faglighed i en lille men ambitiøs gruppe. 
  • Du har empati, tålmodighed og gennemslagskraft.
  • Du er løsningsorienteret, struktureret, har overblik og sætter en ære i at overholde tidsfrister og aftaler.
  • Du har humor og et positivt livssyn, også når opgaveløsningen ikke lige går din vej.
  • Du sætter pris på et uformelt miljø, som er præget af tværgående samarbejder samt respekt for hinandens fagligheder.
  • Du har almindeligt kørekort (kategori B). 

Dit primære arbejdssted vil være rådhuset, hvor du vil have din faste base.
Arbejdet indebærer dog, at du lige så ofte vil være ude på vores ejendomme og føre kontrol eller koordinere med eksterne/interne rengøringskonsulenter og teknisk servicemedarbejdere. Du skal derfor kunne trives med alsidig arbejdsplads, hvor to dage sjældent ligner hinanden. 

Hos os får du

  • et arbejde med mening og udviklingspotentiale, såvel fagligt som personligt,
  • et arbejde med samarbejde på tværs af fagligheder og opgaveområder, 
  • et arbejde, hvor det er muligt at præge den faglige retning, og
  • et fagligt bredt kvalificeret og uhøjtideligt miljø med engagerede kollegaer i såvel centeret som i kommunen.

Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen er på fuld tid med ansættelse fra den 1. januar 2024 eller tidligere. Du ansættes i henhold til gældende overenskomst med den relevante faglige organisation. 

Du får arbejdsplads på vores flotte nybyggede rådhus, der ligger lige ved siden af Egedal Station, hvorfra der kører S-tog hvert 10. minut i myldretiden. 

Derudover tilbyder vi god kantineordning, træningsfaciliteter, personaleforening og meget mere. 

Ansøgning og tiltrædelse

Vi skal have din ansøgning senest den 5. november 2023. Vedhæft CV, uddannelsespapirer og andre relevante dokumenter, når du søger.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Thomas Würtz på tlf. 7259 7026 eller mail: thomas.wurtz@egekom.dk. Vi forventer at afholde samtaler i uge 46 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=6f69dbba)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Egedal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Egedal Kommune - Ejendomme og byggeri, Dronning Dagmars Vej, 3650 Ølstykke

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5925646

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet