Fagkoordinator til teknisk service distrikt Smørum

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

I center for Ejendomme og Intern Service søger vi en fagligt stærk og erfaren person til stillingen som fagkoordinator for TSM Distrikt 1 – Smørum området.

Vores nuværende Fagkoordinator for Smørum området tiltræder pr. 1/11-2023 stillingen som Teamleder for bygningsdriften, hvorfor hans nuværende stilling er blevet vakant og skal genbesættes.

Du vil blive en del af afdelingen Bygningsdrift og Rådhusservice, som bl.a. har ansvaret for at varetage drift samt afhjælpende og forebyggende vedligehold af kommunens ca. 220.000 m2 store ejendomsportefølje. Bygningsdriften består af en Teamleder og 23 medarbejdere fordelt på 3 geografiske distrikter og et tværgående håndværkerteam.

Dit primære ansvarsområde som fagkoordinator for distrikt 1- Smørum vil være at sikre den daglige drift og vedligeholdsindsats af distriktets ca. 36.000 m2 bygninger, samt understøttelse af afdelingens faglige udvikling indenfor FM-området. Dit team består af 4 dygtige tekniske servicemedarbejdere med forskellige baggrunde og tekniske kompetencer. 

Du forventes udover din fagkoordinatorrolle også at være udførende teknisk servicemedarbejder og der indgår ikke noget personaleansvar i stillingen. Du vil have et tæt samarbejde med den ansvarlige Teamleder omkring relevante emner som f.eks. udviklingsretning for teamet, sikring af trivsel og arbejdsmiljø, samarbejde med bygningsbrugere o.l. Ligesom du vil indgå i koordineringsgruppen på tværs af driftsområder i centeret, samt øvrige relevante fora og projektgrupper. Du vil varetage en central rolle ift. at sikre de bedst mulige rammer for vores bygningsbrugere i distriktet og arbejdsdagene vil typisk være præget af forskellighed og mange muligheder for succeser.

Det er en fordel hvis du har forståelse og evt. erfaring med projekter således at du formår at manøvrere i området mellem projekt, brugere og drift, men samtidigt har projektets overordnede mål for øje. 

 

Jobbeskrivelse
  • Faglig styring af distriktet, herunder ansvar for koordinering, planlægning og udførsel af den daglige drift og FM-opgaver. 
  • Primus motor for distriktets udvikling af og arbejde med - CTS og Energiledelse. 
  • Arbejde med udviklingen af distriktets samarbejde, kommunikation, faglighed og sociale relationer.
  • Sikre en tydelig, konstruktiv, og serviceminded kommunikation til og med distriktets bygningsbrugere.
  • Driftsarbejde med bl.a. ABA-anlæg, CTS-systemer, varme- og energistyring samt øvrige tekniske anlæg.
  • Teknisk servicearbejde herunder lettere VVS-arbejde.
  • Brug af IT-systemer til bl.a. opgavestyring, planlægning, økonomi og dokumentation.
  • Tværfagligt projektarbejde, der må forventes en hel del møder i løbet af en normal uge.
  • Deltagelse i relevant kompetenceudvikling og udvikling af egen praksis.

 

Dig og dine kompetencer
  • Erfaring med Facilitys Management og ejendomsdrift, herunder vedligehold af forskellige bygningsdele, energioptimering, brandsikkerhed, tekniske installationer m.v.
  • Har gerne haft ansvar for flere, og forskellige typer af ejendomme, men er ikke et krav.
  • Interesse for og gerne erfaring med energiledelse og CTS-styring.
  • Gerne kendskab til IKT-understøttelse af FM og CAFM-systemer, f.eks. Dalux FM, MinEnergi o.l.
  • Foregangsbillede for medarbejdere både fagligt og personligt.
  • Engageret, ansvarsfuld, initiativrig, handlekraftig og kan arbejde selvstændigt.
  • Evner at reflektere over og udvikle egen praksis og kompetencer
  • Gode samarbejdsevner og kan skabe konstruktive samarbejdsrelationer.
  • Fleksibel og omstillingsparat.
 
Vi tilbyder
  • Muligheden for at være med til at skabe verdens bedste hverdag og de bedst mulige bygningsmæssige rammer for kommunens borgere, medarbejdere og brugere.
  • Et spændende og udfordrende job med rig mulighed for selv at præge din hverdag, tage ansvar og udvikle dig.
  • En arbejdsplads præget af en god og uformel omgangstone samt gode kollegaer.
  • Mulighed for at blive fagligt udfordret og løse mange forskellige typer opgaver. 
  • Fleksible arbejdsforhold, gennem et fokus på at udvikle den fleksible arbejdsplads, så der er balance i privat- og arbejdsliv, så det kan gå hånd i hånd.
  • Mulighed for relevant kompetenceudvikling.

 

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen er på fuld tid med ansættelse hurtigst muligt. Lønnen fastsættes efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation i henhold til gældende overenskomst.

Straffeattest skal kunne fremvises og børneattest vil blive indhentet.

Alm. kørekort kategori B er nødvendigt.

Egedal Kommune er en røgfri arbejdsplads.

 

Yderligere oplysninger

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til ansættende Teamleder Martin Hanssing på telefon 7259 6253 eller via mail martin.hanssing@egekom.dk 

eller Afdelingsleder Teis Owens på telefon 72597071 eller via mail teis.owens@egekom.dk

 

Ansøgningsfrist m.v.

Vi ser frem til at modtage din motiverede ansøgning senest den 12. oktober 2023. 

Vi forventer at afholde samtaler i starten af uge 43.

Vedhæft CV, uddannelsespapirer og andre relevante dokumenter, når du søger.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=71f46ebc)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Egedal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Egedal Kommune - Ejendomme og byggeri, Dronning Dagmars Vej, 3650 Ølstykke

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5916545

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet