Kommunikationsrådgiver til Egedal Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

I Egedal Kommune arbejder vi med kommunikation lige der, hvor mennesker lever deres liv. Vores daglige arbejde gør en forskel i mange menneskers hverdag, hvad enten det gælder kommunikation omkring affaldssortering, byplanlægning, kultur- og fritidstilbud, sundhedspleje eller borgerdialog og lokaldemokrati.  

Har du lyst til at gøre en forskel i hverdagen for Egedals borgere sammen med os?  

Vi mangler dig, der kan indgå som et stærkt led i vores centrale kommunikationsteam i Borgerservice og Organisation, hvorfra vi servicerer hele Egedal Kommune.  

Om dig 

Du er først og fremmest en dygtig formidler, der formår at fastholde fokus på borgeren og kommunens kerneopgaver i planlægningen af kommunikationen. Også under tidspres og i situationer, hvor målet ændrer sig undervejs.  

Du må gerne have erfaring med at arbejde i en politisk ledet organisation.  

Vi vægter samarbejdet og de gode relationer med fagcentrene og den øvrige organisation højt, og du skal kunne slå igennem som rådgiver og kunne drive kommunikationsprojekter sikkert i mål i tæt samarbejde med de mange forskellige fagligheder, som binder vores organisation sammen. 

Du skal derfor trives godt i rollen som kommunikationsrådgiver, men også som producent af indhold. Og kan håndtere det, når vægtningen mellem de to roller skifter med kort varsel. Du skal tage ansvar og bidrage til teamet med et strategisk blik på vores brug af forskellige kommunikationskanaler såvel de digitale som de analoge. 

Vi ønsker os en kollega, der kan: 

  • tilbyde strategisk kommunikationsrådgivning og udarbejde kommunikationsplaner. 
  • strategisk og praktisk erfaring med SoMe (Facebook, LinkedIn og Instagram).  
  • produktion af artikler og nyheder til hjemmeside, intranet og sociale medier.  
  • skrive godt og præcist uden at gå på kompromis med den faglige substans. 
  • drive og lede større og mindre kommunikationsprojekter. 

Vi forventer ikke, at du er en schweizerkniv, men du skal (sammen med os) brænde for god borgerkommunikation og for de emner og opgaver, der er i en kommune. Og så skal du have lyst til at udvikle dig – også sammen med os. 

Du har mindst 5 års erfaring. Du prioriterer altid det gode samarbejde og går løsningsorienteret til værks. Og så værdsætter du gode relationer til dine kolleger og er en aktiv holdspiller, der har lyst til at dele ud af dig selv. Vi har let til grin og håber, at du har det samme.  

Vi forestiller os, at du har en akademisk baggrund som f.eks. cand.comm., cand.mag. i retorik eller en anden kommunikationsfaglig uddannelse.  

Vi tilbyder 

  • Et udfordrende job med stor mulighed for at påvirke dine arbejdsopgaver og faglig udvikling. 
  • Stor frihed i opgaveløsningen og en fleksibel tilrettelæggelse af dit arbejde, der kan sikre dig en god balance mellem dit arbejdsliv og privatliv. 
  • Lyse omgivelser i vores moderne rådhus lige ved siden af Egedal Station (40 min. med S-tog fra København H). 

Hos os vil du blive en del af et engageret hold, der sætter pris på faglig sparring, hjælpsomhed og på at have det godt sammen i hverdagen. Kommunikationsteamet består af en presserådgiver, tre kommunikationsrådgivere (med dig), en grafiker og en HR- & kommunikationschef. 

Løn og ansættelsesvilkår 

Ansættelse sker efter gældende overenskomst med den relevante faglige organisation med mulighed for tillæg efter dine kvalifikationer og kompetencer. Stillingen er en fuldtidsstilling. 

Ansøgningsfristen er den 1. marts 2024, kl. 12.00.  

Vi håber, at du har din første arbejdsdag hos os pr. 1. maj 2024 eller snarest derefter.  

Vi forventer at afholde 1. samtale den 13. marts og 2. samtale den 18. marts.  

Hvis du ønsker at høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte HR- & kommunikationschef Henrik Skovdal på henrik.skovdal@egekom.dk eller på mobil 20 16 69 77. 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=3dcf8d65)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Egedal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Egedal Kommune - Borgerservice og organisation, Dronning Dagmars Vej, 3650 Ølstykke

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5990428

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet