Medarbejder til sagsbehandling på skatteområdet og logundersøgelser

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du god til at regne den ud, spotte uregelmæssigheder, og kan du levere afgørelser af høj kvalitet? Kan du navigere i en hverdag, hvor svarene ikke altid er givet på forhånd? Så er du måske vores nye kollega i Medarbejderkontrollen i Skattestyrelsen. 

Medarbejderkontrollen er med til at sikre, at Skatteministeriet overfor omverdenen fremstår pålidelig og med en høj grad af integritet. Det gør vi ved at sikre korrekte skattebetalinger og regelefterlevelse blandt de ansatte i Skatteministeriets koncern.

Vi leder efter en ny kollega, som har lyst til at arbejde med sagsbehandling og logundersøgelser.

Vores sagstyper spænder bredt fra lønmodtagerforhold, aktiesager, selvstændige erhvervsdrivende, hovedaktionærforhold mv. Vi løser også mange andre opgaver som fx logundersøgelser, og vi deltager også i tværgående projekter og arbejdsgrupper, som du kan blive involveret i, hvis du har lyst.

Medarbejderkontrolopgaven er en særlig opgave, som stiller krav til, at du trives ved at arbejde med en høj grad af fortrolighed og kompleksitet i hverdagen. 

Søg stillingen, hvis du:

  • har en skattefaglig viden, styr på forvaltningsretten og gerne erfaring med sagsbehandling inden for skatteområdet
  • er selvstændig, videbegærlig og dialogskabende
  • er god til at samarbejde og formår at skabe relationer på forskellige niveauer og på tværs af en stor og kompleks organisation
  • kommunikerer ubesværet og præcist i både skrift og tale, kan formidle faglige problemstillinger samt udfordre vanetænkning
  • er systematisk og vedholdende, er hurtigt til at sende sætte dig ind i komplekse problemstillinger og samtidig dygtigt til at prioriterer, hvornår en sag er tilstrækkeligt belyst
  • har generelt flair for at afkode data. Det er en fordel, hvis du er fortrolig med Excel.
Du bliver en del af et erfarent hold
Som vores nye kollega bliver du en del af en enhed, som har ansvaret for at samarbejde på tværs af Skatteministeriet for at sikre medarbejdernes regelefterlevelse.

Enheden er p.t. 12 engagerede og dygtige medarbejdere med forskellige uddannelses- og erfaringsmæssig baggrund. 

Vores tilgang til arbejdet er præget af en god samarbejdskultur, eftersom koordinering og videndeling er vigtigt for, at vi kommer godt i mål med vores opgaver.

Vi kan desuden tilbyde et sjovt og uformelt arbejdsfællesskab, hvor vi respekterer og sætter hinandens forskelligheder i spil. Vi lægger vægt på, at det skal være meningsfuldt, udviklende og sjovt at gå på arbejde.

Derudover tilbyder vi gode muligheder for både faglig og personlig udvikling.

Vi lægger vægt på at understøtte fleksible arbejdsvilkår. Rammerne aftaler vi, så de passer til dig, dine nye kolleger og den samlede opgaveløsning.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning, CV og dokumentation for uddannelse samt yderligere relevant materiale senest 28. juni 2023 via linket ”Søg stillingen”. Vi afholder samtaler løbende.

Forventet tiltrædelse 1. september 2023 eller efter aftale.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Anne Catarina Hietala på telefon 72 38 89 44. 

Der vil indgå en faglig case og evt. en personanalyse i rekrutteringsprocessen.

Der vil forud for ansættelse blive indhentet referencer og straffeattest. 

Du skal være opmærksom på, at din ansættelse sker under forudsætning af, at du kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEMMELIGT (HEM), da du skal arbejde med klassificerede informationer og systemer. Sikkerhedsvurderingen sker på baggrund af en sikkerhedsundersøgelse, som foretages af PET.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Arbejdsstedet er Skattecenter Frederikssund, Kilde Allé 16, 3600 Frederikssund. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Egedal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Frederikssund, Kilde Alle 16, 3600 Frederikssund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=169954&DepartmentId=9408&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5853387

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet