BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at sikre en sund økonomisk udvikling på et af vores kernevelfærdsområder? Og vil du være en del af kommunens centrale økonomifunktion med fagligt dygtige kolleger og et godt arbejdsfællesskab?
Så er denne stilling måske noget for dig. Vi har nemlig brug for en engageret økonomikonsulent med interesse for at arbejde med økonomistyring på sundheds- og ældreområdet.
Du får en stor samarbejdsflade og spændende opgaver
Du vil få din daglige gang i Økonomiafdelingen, som bl.a. står for at koordinere budgetlægning, budgetopfølgning, regnskabsaflæggelse og prognosearbejde. Men du vil også få et tæt samarbejde med ledere og medarbejdere i Sundhed og Omsorg, der servicerer kommunens borgere på blandt andet plejecentre, i hjemmeplejen, i Sundhedscenteret og i den sundhedsfaglige myndighed. Du vil derfor få en stor samarbejdsflade og møde mange forskelligartede og spændende opgaver på et område, hvor der er masser af udvikling – og udviklingsmuligheder. Du vil samtidig få helt tæt opgaveløsning og mulighed for sparring med de to øvrige økonomikonsulenter, der understøtter økonomistyringen på området.
Dine hovedopgaver bliver:
- Budgetopfølgning sammen med de ansvarlige ledere
- Prognosearbejde og løbende økonomiunderstøttelse
- Budgetlægning og regnskabsaflæggelse
Vi tænker om dig
Din uddannelses- og erfaringsbaggrund er vi åbne overfor. Du kan have en administrativ eller akademisk uddannelse med vægt på økonomi eller offentlig forvaltning.
Det vigtigste er, at du har blik for både økonomistyring og en god økonomisk driftsunderstøttelse, og at du er god til at opbygge og vedligeholde gode relationer. Stillingen har en udadvendt profil og opgavevaretagelsen sker i et tæt samarbejde med kollegaer og ledelse på tværs af hele organisationen.
Vi forventer at du kan løse de klassiske økonomiopgaver indenfor budget og budgetopfølgning, og at du har interesse for såvel sundheds- og ældreområdet som kommunal økonomi i sin helhed.
Det er herudover en fordel at du kender økonomisystemet KMD OPUS og den kommunale kontoplan.
Herudover lægger vi vægt på, at du:
- befinder dig godt i et teamsamarbejde, hvor du er en holdspiller, der også kan selv
- har en struktureret og analytisk tilgang til opgaver
- kan formidle økonomiske forhold, såvel skriftligt som mundtligt, og kan sætte dig ind i forskellige behov
Derfor skal du vælge os
Du vil få en spændende stilling med mange forskellige økonomiopgaver, både analytiske og driftsmæssige. Du vil få store muligheder for at præge opgaveløsningen og dagligdagen i en tæt dialog og samarbejde med både din leder og kollegaer.
Du vil få en god og fleksibel arbejdsplads i lyse omgivelser i nybygget Rådhus, med gode parkeringsforhold, og lige ved siden af Egedal Station og med gode muligheder for også at arbejde hjemmefra.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår afhænger af din uddannelse og erfaringsmæssige baggrund og vil blive forhandlet med den relevante faglige organisation. Der er tale om en fast fuldtidsstilling.
Ansøgningsfrist og tiltrædelse
Der er ansøgningsfrist fredag den 12. april 2024. Der afholdes ansættelsessamtaler ultimo uge 16 med ansættelsestidspunkt hurtigst muligt.
Du bedes vedlægge relevante uddannelsespapirer, når du søger stillingen.
For yderligere information om stillingen er du velkommen til at ringe til økonomichef, Rasmus Brask tlf. 7259 6348.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=8e486aea)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Egedal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Egedal Kommune, Dronning Dagmars Vej, 3650 Ølstykke
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6014334