Udekørende nattevagt

Profilbillede
dato

Udekørende nattevagt til Egedal Kommune

Vil du være med til at skabe en hverdag i verdensklasse for Egedal Kommunes borgere, så se her, hvad vi kan tilbyde…
 
Om os 
Som udekørende nattevagt i Egedal Kommune, vil du blive en del af et natteam på i alt 5 sundhedsfaglige medarbejdere, der er fordelt på 2 hold der arbejder 7/7.

Vi dyrker frihed under ansvar, medindflydelse og et godt arbejdsmiljø - for vi ved alle hvor afhængige vi er af hinanden.
 
Vi arbejder med udgangspunkt i kompetencer og erfaring for, at kunne levere den bedst mulige pleje til borgerne. Vi har travlt og vi arbejder meget tæt sammen, og vi er derfor afhængige af en gensidig tillid og respekt for hinanden. Vi forventer derfor også, at du har lyst til at bidrage til et godt samarbejde og arbejdsmiljø i vores lille team.
  
Dine arbejdsopgaver
Din primære arbejdsopgave vil være, at hjælpe borgerne gennem personlig og praktisk hjælp, ud fra en rehabiliterende tilgang. Vi bruger tablet som køreliste og dokumentationsredskab. Vi arbejder i CURA.

Om dig
Vi søger en medarbejder der har en positiv, tillidsfuld og anerkendende tilgang til samarbejdet med kollegaer, og som er omsorgsfuld overfor borgerne. Som social- og sundhedsassistent eller social- og sundhedshjælper skal du kunne løse opgaverne på en god og forsvarlig måde og med fagligheden i højsædet. Det er vigtigt, at du kan bevare roen og overblikket og at du vil bidrage med din viden og erfaring for at højne fagligheden i teamet.

Derudover forventer vi, at du

  • Er uddannet social- og sundhedsassistent eller social- og sundhedshjælper
  • Trives med hyppig borgerkontakt
  • Kan arbejde selvstændigt, men også evner det gode samarbejde
  • Har fokus på at skabe rehabiliterende og kreative løsninger
  • Forstår vigtigheden af at arbejde med sundhedsfaglig dokumentation
  • Har kendskab til IT på brugerniveau
  • Kan gøre dig forståelig på dansk i skrift og tale
  • Har gyldigt kørekort

Vi tilbyder

  • To dages fælles introduktion med fokus på medicin, hygiejne og dokumentation
  • En kollega bliver din personlige kontaktperson og vil hjælpe dig bedst muligt
  • En nærværende og lyttende leder med fokus på din trivsel
  • Personalegoder og rabataftaler med mange butikker
  • God oplæring og introduktion
  • En rummelig arbejdsplads med engagerede kollegaer, der alle arbejder ud fra vores kerneværdi samarbejde
  • Gode kollegaer, som glæder sig til at arbejde sammen med dig
  • Gratis træningsfaciliteter i sundhedscenteret
  • Tilbud om gratis influenzavaccination


Yderligere oplysninger
Stillingen vil som udgangspunkt være på 28 timer ugentligt, med mødetid fra 23.00 til 07.00 og med vagt hver anden weekend.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og jf. principperne for Ny Løn.

Hvis du vil høre mere om stillingen, eller vil du komme forbi inden du søger, så er du velkommen til at kontakte leder Lene Bertelsen på telefon 7259 7503.

Ansøgningsfristen er den 10 maj 2024. Vi forventer at afholde samtaler løbende, med henblik på besættelse af stillingen snarest muligt.

Uddannelsespapirer vedhæftes ansøgning.

Ved ansættelse i denne stilling forudsætter Egedal Kommune, at du er indstillet på at indhente og aflevere en straffeattest, hvis det bliver dig som får tilbudt stillingen. Ansættelsen vil være betinget af, at den indhentede straffeattest ikke giver anledning til bemærkninger.

Ønsker du mere information om Egedal Kommune kan du søge denne på kommunens hjemmeside www.egedalkommune.dk


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=1ad36142)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Egedal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Egedal Kommune, Dronning Dagmars Vej, 3650 Ølstykke

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-05-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6025522

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet