Vil du håndtere indkøb, lager og logistik i en virksomhed der skaber totalløsninger til miljørigtig kildesortering og affaldssortering?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Du har muligheden for at blive en del af virksomheden Rubæk som er førende leverandør til kildesortering og affaldshåndtering. De har Skandinaviens største produktsortiment med mere end 8.000 kunder i Danmark. Rubæk indgår i SULO Group der opererer i mere end 50 lande og er Europas førende koncern inden for området.

Vi er på udkig efter en medarbejder til at håndtere virksomhedens indkøb og lager. Du får derfor en central rolle i virksomheden, da du er med til at sikre leverancer. Du bliver en del af en sammentømret virksomhed der løfter i fællesskab. Virksomheden består af 27 medarbejdere fordelt på to lokationer: Fyn og i Stenløse.

Din fornemmeste opgave

Dine ansvarsområder består i at sikre flowet med indkøb, logistik og lager. Du får muligheden for at være ansvarlig for at etablere en ny struktur i virksomheden gennem opbygning og implementering af et nyt servicemodul i Business Central. Derudover består dine konkrete arbejdsopgaver blandt andet af:

  • Support til salgsordreoprettelser
  • Indkøbsdisponering
  • Opfølgning på købsordrer og leveringstider
  • Administrative opgaver inden for varemodtagelse og lager

Virksomheden løfter i flok, hvilket betyder, at man også skal være indstillet på at hjælpe til ved varemodtagelse og være backup på lageret i fraværsperioder – det er derfor en fordel, men ikke et krav, hvis du har truckcertifikat eller er indstillet på at få et.

Du er udadvendt, omsorgsfuld og kan arbejde selvstændigt

Vi søger en kandidat der har erfaring med indkøb i samspil med et lager. Det er en fordel hvis du har erfaring med Business Central og Excel samt at du har flair for IT. Du skal trives i en branche der ekspanderer og dermed arbejde i et – til tider – dynamisk og hektisk miljø. Det væsentlige er, at du har et godt overblik for at sikre leverancer samt at du kan arbejde selvstændigt såvel som i tæt dialog og sparring med dine øvrige kolleger. Da virksomhedens kunder er internationale, forventes det, at du kan begå dig professionelt på dansk og engelsk.

Lidt praktisk

Denne stilling er et Try & Hire-forløb, hvor du vil ansættes gennem Adecco i 3 måneder, med henblik på en fastansættelse hos Rubæk.

  • Opstart: hurtigst muligt
  • Varighed: ca. 3 måneders vikaransættelse efterfulgt af fastansættelse i virksomheden
  • Løn afhængigt af din erfaring
  • Lokation: Stenløse

Lyder ovenstående spændende! Så søg allerede i dag, ved at vedhæfte dit CV. Har du nogle spørgsmål, skal du være velkommen til at rette henvendelse til Sales and Staffing Assistant, Emma Lønberg på 6043 6597.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Egedal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Adecco, Falkoner Alle 1, 4. sal, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.adecco.dk/jobannonce/?ID=157890&linkref=126181&locale=da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5885364

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet