Visitator søges til Den Sundhedsfaglige Myndighed i Egedal Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du vores nye kollega?
Har du erfaring med eller lyst til, at arbejde i en politisk styret organisation og trives du med at koordinere tværfaglige indsatser i samarbejde med borger og kolleger? Kan du se dig selv i en  myndighedsfunktion der er i stor forandring? 

 
Så kan du være den nye kollega, som vi søger til en fast stilling. Stillingen er ledig i visitationsteamet i Den Sundhedsfaglige Myndighed, med placering på Egedal Rådhus tæt på Egedal station. 
 
Om os 
Den Sundhedsfaglige Myndighed består af 2 teams. Et team som primært tager sig af træning og hjælpemiddelområdet og Visitationsteamet, hvor der blandt andet bevilges ydelser til personlig pleje og praktisk hjælp, madservice, rehabiliteringsforløb, ældre- og plejeboliger m.m. 
 
Vi arbejder som andre kommuner med store forandringer på sundheds- og omsorgsområdet, som kræver, at vi løbende udvikler vores måder at arbejde på. Du vil opleve, at Den Sundhedsfaglige Myndighed forventes at spille en central rolle i det tværfaglige og tværorganisatoriske samarbejde omkring borgerne. Visitationsteamet er opdelt i fire områder, hvor vi arbejder tæt sammen med kollegerne i hjemme- og sygeplejen og deltager på borgerkonferencer i de selvstyrende teams. 
 
Vi værdsætter høj faglighed og nye udfordringer, arbejdsglæde, et godt arbejdsmiljø og faglig sparring. Vi tilbyder en grundig introduktion til både organisationen og til arbejdsopgaverne. Efter endt introduktionsperiode er der mulighed for hjemmearbejdsdage. 

 
Vi hører gerne fra dig, hvis: 

  • Du er uddannet sygeplejerske, ergoterapeut eller fysioterapeut, suppleret med relevant erfaring og gerne visitatorerfaring, men det er ikke et krav.
  • Du skal kunne trives med en arbejdsdag, der kan være både hektisk og uforudsigelig.
  • Du skal trives med at forvalte gældende lovgivning og politisk vedtaget serviceniveau.
  • Du skal have fokus på og lyst til udvikling, og have gode kommunikative evner, både skriftligt og mundtligt.
  • Du skal kunne arbejde selvstændigt og kunne bidrage til teamets trivsel.
  • Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til omsorgssystemet Cura, men det er ikke et krav.
  • Du skal have kørekort.
 
Yderligere oplysninger 
Stillingen er på 37 timer om ugen, med start 01. april 2024 eller efter nærmere aftale. Du bliver ansat som selvtilrettelægger.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og jf. principper om Ny Løn. 
 
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder Birte Buch på telefon 7259 7434 eller tillidsrepræsentant Charlotte Hjelm på telefon 7259 7442. 
 
Ansøgningsfristen er torsdag den 22. februar 2024.
Samtaler afholdes tirsdag den 27. februar 2024 på Egedal Kommunes Rådhus. 

 
Uddannelsespapirer vedhæftes ansøgning.
 
Ønsker du mere information om Egedal Kommune, kan du søge denne på kommunens hjemmeside www.egedalkommune.dk.
 
Egedal Kommune er en røgfri arbejdsplads.

Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=522d295c)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Egedal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Egedal Kommune - Den Sundhedsfaglige Myndighed, Dronning Dagmars Vej, 3650 Ølstykke

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5991126

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet