Er du struktureret, analytisk stærk, og har du gode formidlingsevner? Vil du arbejde med ledelsesbetjening, kommunikation, koordinering og analyse? Så er et job som administrativ medarbejder i Ejendom og byggeri i Egedal Kommune måske noget for dig.
Hvem er vi?
Egedal Kommune investerer i disse år ambitiøst i sine bygninger og gennemfører samtidig et omfattende renoveringsprogram. I Ejendom og byggeri er vi nytænkende i forhold til planlægning og gennemførelse af byggeprojekter, spiller aktivt sammen med markedet og udvikler kontinuerligt professionel varetagelse af bygningsdriftsopgaver og intern service. Vi søger en serviceorienteret og helhedsorienteret kollega som drives af at skabe fremdrift i komplekse opgaver. Du ansættes i Ejendomsjura og administration, som er en stabsenhed, der understøtter andre afdelinger/teams i centret. Ejendomsjura og administration består af medarbejdere med kompetencer inden for forsikring, brand og beredskab, risiko og sikring, rengøring, IKT og udvikling.
I Ejendom og byggeri går vi hver dag på arbejde med den ambition at gøre det rigtige med vilje og levere god service for alle vores kunder og samarbejdspartnere.
Dine opgaver:
Dine opgaver vil være mangeartede og varierende i forhold til skiftende tider og behov. Overordnet kan opgaverne dog samles i følgende blokke:
- Understøtte ledelsen i centret, herunder hjælp til afrapportering, sagsfremstilling og at sikre overblik over opgaver
- Tovholder på forskellige større og mindre udviklingsopgaver og processer, herunder interessentinvolvering samt understøttelse af de administrative forandringsprocesser, som nye systemer og arbejdsgange fordrer
- Ansvarlig for diverse overblikslister og håndtering af de ting/ønsker, som bliver indmeldt fra kollegaer og andre centre
- Understøtte centrets arbejde med vores servicekultur
- Hjælp til aktiv brug af vedligeholdelseslister for vores bygninger
- Vedligeholdelse og opdatering af byggeafdelingens projektoversigt
- Udarbejde afrapporteringsmateriale til flere af centrets samarbejdspartnere som fx en månedlig opfølgning til direktionen på anlægssager
- Mødeplanlægning på tværs af centret
- Diverse ad-hoc opgaver, fx projektstøtte til byggeprojekter, referent på diverse møder og hjælp til journalisering.
Om dig:
Du er generalist med en relevant erfaring og gerne med interesse for ejendomsområdet, ligesom du er stærk til at koordinere og strukturere.
Vi forventer desuden at:
- Du skriver godt og er god til at kommunikere mundtligt og skriftligt, hvor faglig indsigt i ejendomsområdet vil være en fordel
- Du arbejder selvstændigt og forholder dig nysgerrigt og opsøgende, når nye udfordringer præsenterer sig og du er god til at opbygge relationer
- Du tænker kreativt og byder gerne ind med egne ideer og løsninger og går ikke på kompromis med kvaliteten
- Du tager ansvar og udviser engagement i tilgangen til at skabe resultater i god dialog med relevante interessenter
- Du har god politisk tæft og gerne erfaring med at arbejde i en politiskledet organisation og forstår de deraf særlige dynamikker
- Du værdsætter et godt kollegaskab højt og er en konstruktiv og positiv teamplayer.
Løn- og ansættelsesforhold:
Stillingen er på fuld tid og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst med den relevante faglige organisation. Du får arbejdsplads på vores flotte, velfungerende og moderne rådhus i kort gåafstand fra Egedal Station.
Derudover tilbyder vi god kantineordning, træningsfaciliteter og meget mere. Se mere på www.egedalkommune.dk
Ansøgning og tiltrædelse:
Vi skal have din ansøgning senest torsdag den 12. december 2024. Har du spørgsmål kan du kontakte centerchef Erik Brown Frandsen på tlf. 7259 6932 eller afdelingsleder for Ejendomsjura og administration Martin Løvendal Tilsted på tlf. 7259 7013. Vi afholder 1. og 2. samtale i uge 51 (16. og 19. december). Ansættelsestidspunkt er 1. februar 2025 eller hurtigst muligt.
Egedal Kommune er en røgfri arbejdsplads.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Egedal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Egedal Kommune, Dronning Dagmars Vej 200, 3650 Ølstykke
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6156240