Koordinerende økonomikonsulent til central funktion i Egedal Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du flair for at koordinere de centrale processer, som udgør rygraden i kommunens økonomistyring? Har du lyst til at få et budgetområde, som du er økonomikonsulent på – og herudover være en vigtig sparringspartner for de øvrige økonomikonsulenter? Så er du måske den nye kollega, vi søger i Egedal Kommune.  

Du vil få en nøglerolle i kommunens centrale økonomifunktion, komme til at samarbejde med en masse dygtige kollegaer og få ansvar for såvel faste driftsopgaver som en række – ofte tværgående – udviklingsopgaver, som du selv er med til at præge.  

Planen er, at du skal koordinere en række opgaver forbundet med de årlige budgetforhandlinger, fx udarbejdelsen af budgetmateriale, prioriteringsforslag, svar på spørgsmål fra politikere m.v. Samtidig skal du være en sparringspartner for de øvrige økonomikonsulenter og kunne kaste dig ind i udviklingsopgaver, som går på tværs af opgaveområder. Sidst, men ikke mindst, skal du fungere som en klassisk økonomikonsulent, hvor vi tænker, at du skal have ansvaret for dagtilbudsområdet, hvor vi har et godt og velfungerende samarbejde med fagcenteret. Det skal vi fastholde og udvikle.  

Du vil blive en del af en meget velfungerende økonomiafdeling, hvor vi lægger vægt på et godt og tillidsfuldt samarbejde med resten af organisationen. Dine evner til at samarbejde og være en aktiv del af et fællesskab er derfor afgørende. Særligt fordi du bliver et naturligt bindeled mellem de centrale stabsfunktioner, forskellige fagområder samt medarbejdere og ledere på alle niveauer. 

Om dig

Vi forventer på den baggrund, at du:

  • har en solid faglig ballast ift. at arbejde med kommunaløkonomi
  • har lyst til såvel daglig drift som udvikling
  • trives i vekselvirkningen mellem at bevare overblikket og fordybe dig fagligt 
  • har lyst til at samarbejde og være en aktiv sparringspartner for dine kollegaer 
  • er en dygtig kommunikator såvel skriftligt som mundtligt og har en struktureret og analytisk tilgang til opgaver.

 

Vi tilbyder

  • en ualmindelig spændende stilling, hvor du vil få forskelligartede opgaver – og gode muligheder for selv at påvirke dine opgaver
  • gode og ambitiøse kollegaer 
  • moderne og lyse omgivelser i vores nybyggede rådhus med gode parkeringsforhold og lige ved Egedal Station 
  • en fleksibel arbejdsplads.

 

Løn- og ansættelsesvilkår
Du indplaceres i henhold til gældende overenskomst. Der er tale om en fast fuldtidsstilling. Der er mulighed for en chefkonsulentstilling afhængig af kompetencer.

Ansøgningsfrist og tiltrædelse 
Der er ansøgningsfrist onsdag den 18. september 2024. Der afholdes ansættelsessamtaler i uge 39. Du bedes vedlægge relevante uddannelsespapirer, når du søger stillingen. 

Tiltrædelse hurtigst muligt. 

For yderligere information om stillingen er du velkommen til at ringe til økonomichef Rasmus Brask på tlf. 7259 6348.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Egedal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Egedal Kommune, Dronning Dagmars Vej 200, 3650 Ølstykke

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6101255

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet