Projektleder til udbud og bæredygtige indkøb i Egedal Kommune

dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ser du udbuddet som et projekt, og agerer du gerne projektlederen, der både understøtter og udfordrer fagligheden hos dem, der har bestilt udbuddet? Så har vi en plads til dig på vores hold. 

Vi er et rutineret team med erfarne kolleger, der er i fuld gang med at implementere Egedal Kommunes visioner på indkøbsområdet. Vores mål er at sikre balance mellem økonomi og kvalitet, hvilket betyder, at vi ikke nødvendigvis vælger den billigste løsning hver gang. Samtidig er det også din opgave at skabe aftalegrundlag, som vores samarbejdspartnere kan bruge i den daglige leverandørstyring.

Vi har en velfungerende intern struktur på udbudsområdet med faste og gennemprøvede arbejdsgange lige fra udformningen af årets udbudsplan til måden, vi gevinstrealiserer på. I vores Udbudsforum sparrer vi med vores kollegaer fra resten af organisationen, om stort og småt, f.eks. koncepter for kontraktstyring, e-handel, compliance m.m.

En central del af kommunens indkøbspolitik er bæredygtighed. Her er vores tilgang handlingsorienteret, hvor vi ikke bruger så mange ord, men i stedet forsøger at finde redskaber, der kan anvendes i den praktiske udbudsproces.

Dine opgaver
Du får selvstændigt ansvar for udbud efter Tilbudsloven og Udbudsloven, og er derfor hjemme i retspraksis på udbudsområdet, ligesom du har et solidt greb om aftaleretten, så du kan indgå i løsning af tvister med eksterne samarbejdspartnere. Egedal Kommune er medlem af Indkøbsfællesskab Nordsjælland. Du bliver en del af dette netværk, og vil også skulle deltage som tovholder i konkrete fælleskommunale udbud.

Din profil
Du skal have lyst til at samarbejde med mange forskellige fagligheder, hvor du fokuserer på mulighederne frem for begrænsningerne. Vi forventer, at du har:

  • En relevant uddannelse, f.eks. cand. merc. jur. eller cand.jur.
  • Gennemført EU-udbud og tilbudsindhentninger
  • Indhentet underhåndsbud og gennemført indbudte licitationer
  • Erfaring med aftaleret og leverandørstyring
  • Erfaring med projektledelse

Og de mindre målbare værdier

  • Motiveret og ambitiøs (humor er ikke en hindring)
  • God til at samarbejde med forskellige faggrupper
  • Evner at lytte til andres behov
  • Beslutsom og villig til at træffe selvstændige beslutninger

Vi tilbyder
Du bliver ansat i afdelingen Jura & Udbud, hvor du sidder i Udbudsteamet, som består af 2 udbudskonsulenter og 1 contractmanager. Vores afdeling er en del af centeret Borgerservice og Organisation, der bl.a. omfatter økonomi, personale, digitalisering m.m., som vi har et tæt samarbejde med. Hos os vil du opleve:

  • Frihed til selv at styre og afslutte dine opgaver
  • Gode kolleger, der altid er klar til at sparre
  • God mulighed for at stifte bekendtskab med forskellige brancher og kommunale områder
  • Fleksible arbejdsvilkår med mulighed for hjemmearbejde 
  • Store muligheder for personlig udvikling

Vi har et fantastisk sammenhold og holder til i et moderne rådhus, som ligger i et naturskønt område med gode indkøbsmuligheder lige ved døren. Der er kantineordning, mulighed for fitness og hvis du vil cykle på arbejde, er der også bade- og omklædningsfaciliteter. Hvis ikke cyklen er dit Weapon-of-choise, ligger Egedal Station lige ved siden af Rådhuset.

Vi opfordrer til, at du besøger vores hjemmeside www.egedalkommune.dk, hvor du kan finde vores nuværende indkøbs- og udbudspolitik samt udbudsplanen. Her kan du også se lidt om kommunens organisering og mål i øvrigt.

Ansøgningsvilkår
Ansøgning vedlagt CV og eksamensbevis skal være Egedal Kommune i hænde senest onsdag den 4. december 2024. Ansættelsessamtaler afholdes torsdag den 12. december 2024. Stillingen er til besættelse pr. 1. februar 2025.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er klassificeret som specialkonsulent.
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. 
Ansættelsesstedet er Egedal Rådhus, Dronning Dagmars Vej 200, 3650 Ølstykke. 
Yderligere information om stillingen fås hos afdelingsleder Peter Elman Hansen, tlf. 7259 6170. 

Alle henvendelser behandles fortroligt.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Egedal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Egedal Kommune, Dronning Dagmars Vej 200, 3650 Ølstykke

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-12-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6148484

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet